2014. július 4., péntek

25.rész

Mikor visszaért az ofő azt mondta, hogy indulunk, de ha lehet ne úgy menjünk, mint egy csűrhe. Hát ez annyira nem jött össze mivel a mi osztályunk nem tud kettőig számolni. Egyedül talán én és Stella meg Bence és Martin mentünk kettessével. Egy idő után vettük csak észre, hogy a két srác a sor végétől kicsit leszakadva, magyaráz egymásnak. Stellel csak összenéztünk, majd úgy tettünk, mintha nem is érdekelne minket. Nagyon szép ez a hely és a sok maci, imádom a macikat.. Meg a többi állat is szép volt meg úgy az egész állatkert, de mire bejártuk sajgott a lábam. Budapesten nincs ilyen nagy állatkert, ez meg olyan mintha annak triplája lenne. Mikor felmentünk a buszra láttam, hogy Bence és Martin egy szót sem szól egymáshoz. Remélem nem miattam vesztek össze...De miattad te idióta!-ordított bennem az a fránya belső hang. Ilyen nincs pedig már azt hittem, hogy sohasem hallom ezt a hangot..
Mikor újra megálltunk egy benzinkútnál szóltam Ben-nek, hogy jöjjön velem.
-Hallod mi történt?-vágtam a közepébe.
-Nyugi Bell semmi csak egy kicsit összekaptunk..-mondta nyugodtan.
-Bence ti nem szoktatok csak úgy összekapni!-mondtam.
-Hé majd megoldom oké? Ezzel neked nem kell foglalkoznod, minden rendben lesz!-mondta és magához ölelt.
Visszamentünk a buszra és hazáig aludtam..ez a nap valami szönyű..
Stella keltett fel mikor mégérkeztünk a sulihoz. Visszamentünk a koliba és egyből elnyomott az álom.

Reggel arra keltem, hogy csörög a telefonom.
-Haló?-vettem fel közben átnéztem a másik ágyra amiben Stella aludt békésen.
-Szia betudnál jönni ma dolgozni?-kérdezte az ismerős hang.
-Igen, persze.. Hányra legyek ott?-kérdeztem és egy hatalmasat ásítottam.
-Amint tudsz, én már ittvagyok de kellene a segítséged!-mondta.
-Rendben, sietek. Szia.
-Szia.-mondta, és kinyomtam a telefont.
Elkezdtem öltözködni és elég hamar kész is voltam. Úgy döntöttem nem keltem fel Stell-t így elindultam.
Már majdnem ott voltam, mikor észrevettem, hogy otthon hagytam a telóm. Csak kibírom teló nélkül gondoltam és beléptem a boltba, ahol hatalmas felfordulás volt. Mindenhol dobozok hevertek és a "főnök" ki sem látszódott közülük.
Ez de furcsa..már egy hete biztos dolgozom, de a főnököm nevét nem tudom.. Egyedül két egyetemre járó csaj nevét hallottam eddig. Az egyik Dóra a másik Eszter, bár nem sokat beszélgetnek velem de azt hallom amikor ők beszélgetnek..
-Hahó! Van itt valaki?-kérdeztem.
-Itt vagyok, láttam egy kezet a sok doboz mögött, majd odamentem.
-Mit kell csinálnom?-kérdeztem.
-Ki kell pakolni az árukat és fel kell címkézni. Itt egy lista ennek alapján kéne felcímkézni. Mindjárt megmutatom, hogy hogy is kell, renben?
-Persze.-mondtam.
Megmutatta, hogy hogy csináljam és elég hamar bele is lendültem. Ő közben elrendezte az árukat oda ahova valók.
-Na végeztünk is.-mondta.
-Igen..-mondtam.
-Figyelj Bella köszi a segítséget, nélküled nem ment volna..-mondta.
-Jaj semmiség..-mondtam, majd kimentünk ő pedig bezárta a boltot.
-Hétfőn találkozunk?!-mondta.
-Rendben, jóét!-mondtam.
-Neked is Bella!-mondta, majd elment, így én is hazafele indultam.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése