2014. július 4., péntek

24.rész

Óvatosan kimásztam az ágyból és elmentem lezuhanyozni. Majd mikor kimentem Stella már fent volt. Az egész hétvégét azzal töltöttük, hogy beszélgettünk meg áthívtuk a fiúkat. Vasárnap este ráírtam Milánra, hogy nincs-e ideje bébicsőszt játszania. Persze egyből igent mondott, úgyhogy suli után várt engem és együtt mentünk a munkahelyemre. Mikor már majdnem végeztem mindig felhívtam és jött értem. Martinnal volt egy hatalmas veszekedésem csütörtökön és muszáj volt neki elmondanom mindent. Nagyon haragudott és így a kedvem is elment a pénteki kirándulástól..
Persze Stella nem hagyta, hogy beteget jelentsek. Reggel 6-ra már a sulinál kellett lenni. Mikor felszálltam a buszra helyet kerestem. Előttem Stella, előtte pedig Bence ment. Csak annyit láttam, hogy Bence le akar ülni Martin mellé, de Stella elrántja onnan engem meg belökött az ülésre úgy, hogy ráestem Martinra.
-Bocsi.-dadogtam, majd felültem az öléből.
Stelláék mögénk huppantak be és ahogy láttam, Bencét annyira nem zavarja, hogy Stellel kell ülnie..sőt!
Martin egy szót sem szólt, csakbedugta a fülest a fülébe és folyamatosan bámult ki az ablakon.
Mikor először megálltunk szólt a tanár, hogy ki lehet menni a mosdóba. Mindenki megindult lefele, majd ránéztem Martinra. És lebukott..látszott rajta, hogy ki kell mennie de úgy tettem mintha észre sem venném. Mikor mindenki fent volt a buszon a tanár megkérdezte, hogy valaki bisztos nem akar még menni, mert többször nem állunk meg. Martin felpattant és rám nézett.
-Kiengednél?-kérdezte.
-Persze.-álltam fel. Mikor újra leültem Stella vágott fejen egy kulaccsal.
-Mivan?-kérdeztem tőle.
-Menj már utána!-utasított.
-A wc-re?-kérdeztem hülye fejet vágva.
-Nem..csak várd meg és beszélj vele!
-De..
-Menj már!-förmedt rám.
-Oké oké megyek ..-mondtam.
Mikor kiszálltam a buszból elindultam a benzinkút wc-je felé. Pont akkor jött ki Martin.
-Hé állj már meg!-mondtam neki, mikor elment mellettem.
-Mivan?-kérdezte.
-Miért haragszol?-kérdeztem.
-Ezt ne most Bell..-mondta.
-De most!-kiabáltam rá.
-Oké tudod mit?.. Igen haragszok rád. Hetek óta nem beszéltünk kettesben..nem mentünk sehova, mert neked mindig valami fontos dolgod volt! Erre kiderül, hogy dokgozni jártál aminek őszintén semmi értelme! Az meg pláne hogy el sem mondtad, hogy valaki követett és ráadásul Milánt kéred meg, hogy vigyázzon rád! Feltudod te fogni, hogy most mit érzek?? Képzeld csalódást! Csalódtam benned! Azt hittem vagyok olyan fontos neked, hogy nekem szólj ha van valami gond..de úgylátszik tévedtem.-mondta, nekem pedig patakokban kezdett folyni a könnyem.
-Martin én sajnálom..szeretlek és..
-Gyerekek gyertek már, mert elkésünk.-szakított félbe a tanár.
Felvánszorogtunk a buszra, majd mikor Stella èszrevette a szétbőgött fejem szólt Bencének, hogy cseréljen velem helyet. Behuppantam Stella mellé és folytattam a bőgést.
-Megérkeztünk.-hallottam az osztályból valamelyik srácot kiabálni.
Kinyitottam a szemem és akkor jöttem rá, hogy elaludtam.
-Jól aludtál?-jött a hang mellőlem.
-Aham.-válaszoltam Stellnek.
-Akkor gyere menjünk.
****
-Na gyerekek ez itt a Nyíregyházi állatkert. Maradjatok itt egy kupacban amíg megveszem a jegyeket.-mondta az ofő, majd elment a kasszához.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése