2014. július 4., péntek

22.rész

(Péntek)
Valami szörnyen telt ez a nap..
Najo kezdem az elején.
Reggel késve keltünk Stellával így vagy 15 percünk volt elkészülni és beérni becsengetésre. Nagy nehezen de pont betoppantam a tanárral együtt a terembe. Az első óra még el is ment..Második óra előtt a srácokkal lementem büfébe és vettem egy bagettet meg egy táblás csokit. Töri óra jött és ahogy meghallottam a nevem azt hittem összeesek.. Törin utálok felelni, mert a tanárnak sose jó az ahogy felmondom az anyagot. Nagy nehezen kivánszorogtam, majd elkezdtem mondani az anyagot. Elmondtam mindent, de tényleg mindent, majd azt mondta a többieknek, hogy tegyenek fel ismétlő kérdést.
Láttam, hogy Bence és Martin jelentkeznek. Mindkettőjük kédésére tudtam a választ. Majd megszólalt a tanár és egy tavalyi leckébe kérdezett bele amit nyolcadikban vettünk. Talán még tudtam is volna a választ, ha nem a nagyimmal lettem volna a korhában. Mikor nem mondtam semmit a tanár megszólalt:
-Menj a helyedre, írd be az ellenörződbe, hogy felelet hármas.
-Tessék?-kérdeztem ledöbbenve.
-Mondom felelet hármas.-ismételte a tanár.
-Hallottam, de miért hármas?-kérdeztem.
-Mert azt mondtam. Vagy beírod, vagy mehetsz az igazgatóhoz!-mondta.
Én természetesen felálltam és az ajtó felé indultam.
-Maga meg hova megy?-kérdezte ordítva.
-Az igazgatóiba.-mondtam, és kimentem a teremből. Általában "jókislány" szoktam lenni, de ez felháborító...
Bekopogtam az igazgató ajtaján, majd mikor hallottam a gyere szót bementem.
-Csókolom.-köszöntem.
-Szia, nos mi járatban van errefelé egy olyan lány akivel sosincs gond?-kérdezte, mivel ő is tisztában volt vele, hogy rám eddig nem sok panasz érkezett. És ami azt illeti ez a diri nagyon kedves, emlékeztem vissza a múltkori ügyre a matektanárral. Úgyhogy úgy döntöttem az igazat mondom.
-Nem akarom zavarni az idejét de nagyon kiborultam.-mondtam.
-Amint látod most pont van néhány szabad percem, úgyhogy mond nyugodtan.
-Rendben. Nos töri óránk van és én feleltem. Hibátlanul felmondtam az anyagot plusz mondtam néhány kiegészítő dolgot is. Kaptam két ismétlő kérdést amire szintén válaszoltam és jól. Erre a tanárnő egy nyolcadikos anyagba kérdezett bele..amit viszont nem tudtam. Ezért hármast kaptam és ,amikor megkérdeztem miért azt mondta, hogy azért mert ő azt mondja. És hogyha nem írom be akkor indulhatok is az igazgatóiba. És most itt vagyok.-mondtam el a kerek történetet.
-A többiek is ugyanezt mondanák?-kérdezte.
-Igen!?-állítottam határozottan.
-Majd beszélek a tanárnővel, viszont azt szeretném tudni, hogy melyik anyagba kérdezett bele.-mondta.
-Csak a témakört tudom ami a kétpólusú világ.-válaszoltam.
-Ha jól tudom ezt a témakört akkor vettétek amikor a kórházban voltál a nagymamáddal..-mondta halkan.
-Igen akkor.-mondtam lesütött szemmel.
-Ne írd be a jegyed, majd beszélek a tanárnővel..de próbáld meg bepótolni, rendben?-kérdezte mosolyogva.
-Igen, köszönöm.
-Menj vissza a termbe.
Már álltam is fel amikor megszólalt újra.
-A matek tanárúrral minden rendben?
-Igen.
-Remek.-mondta, majd felindultam a terembe.
Amint beléptem mindenki engem bámult.
Balázs szólalt meg először:
-Hanyast kaptál?
-Még sehanyast.-válaszoltam és ebből a többiek tudták, hogy a tanár kénytelen lesz megadni az ötöst.
Eközben a tanárnő mogorva pillantásokat küldött felém.
-Tudtommal még órán van a 9.b és én vagyok a tanár!-háborodott fel.
Mikor kicsengettek az igazgató úr lépett be a terembe, rámmosolygott majd szólt a tanárnőnek az meg kiment vele együtt a teremből.
Martin karolt át hátulról, majd azt súgta a fülembe:
-Naa kinyalt be a dirinek?
-Nem tehetek róla, hogy szerethető vagyok..-mondtam.
-Jaj csak nehogy dobj miatta, bár kicsit öreg hozzád..-mondta.
-Áh téged max 10 tábla milka csokiért dobnálak.-mondtam komolyan.
-Na ezt megjegyeztem!-mondta majd mindketten elröhögtük magunkat. Mikor láttam hogy úgy tesz mintha durcizna adtam neki egy szájrapuszit amitől egyből mosolygott. És ez volt a vihar előtti csönd...

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése