2013. október 27., vasárnap

7.rész

A hétvégém unalmasan telt. Voltam Stellával vásárolni alap cuccokat, meg elmentem Bencével moziba.
*Hétfő reggel*
Stella telójának csörgésére keltem. Persze ő nem szokott se az enyémre se a sajátjára felkelni. Megnéztem a telóm, hogy miért nem csörgött, hát igen valahogy pont most merült le. Átmásztam Stellán és megfogtam a telóját, hogy kinyomjam az ébresztőt. Hihetetlen de Stell erre sem kelt fel, ezért odahajoltam a füléhez és belekiáltottam...Na erre Stella felugrott és arcon vágott.
-Auu-morogtam.
-Jaj bocsi Bell, ez nálam reflex, jól vagy?
-Aha megvagyok, nagyon piros?
-Íjj..
-Mi az??
-Ott maradt a kezem nyoma..
-Ne már.-röhögtem el magam. Na jó Stell készülődnünk kell.-léptem túl a reggeli ébresztőmön.
-Okés főnök.
Elkezdtük a szokásos reggeli tevékenységeinket, majd mikor végeztünk elindultunk a suliba.
Mivel Stellát a barátnői megint a suli előtt várták, úgy döntöttem felmegyek a terembe. Odaköszöntem Bencének, de mivel Martinnal beszélgetett, úgy gondoltam nem megyek oda. Mikor becsengettek, akkor tudatosult bennem, hogy matek óra lesz, de jó..
Kijavítottam a dolgozataitokat, úgyhogy nyissátok ki az ellenőrzőtöket és írjátok be, hogy ismétlés. Szóval tragikus osztályzatok születtek, és nem hiszem el, hogy vannak akik általánosban nem tanultak meg összeadni, kivonni, szorozni és osztani. Szó szerint csodálkozom, hogy némelyiteket felvettek ebbe az iskolába, ha rajtam múlt volna ilyen csürhe bandát biztos nem vettem volna fel.
Erre Balázs megszólalt:
-De nem magán múlt, és mivel mindannyian itt vagyunk ezért feleslegesen beszél, ha nem akar minket tanítani adjon le. Amúgy kiosztaná a dolgozatokat, kérem?!-mondta flegmán.
A tanár feje gőzölgött, levágta a dolgozatokat Hanna padjára mondván, hogy ossza ki, és kiment. Hanna mindenkinek kiosztotta a felmérőt, elkezdtem pánikolni mivel én nem kaptam meg. Körbe-körbe nézelődtem, de hiába mindenki kikapta csak én nem. Sápadtan Bencére néztem.
-Mi az Bell,ennyire rosszul sikerült??
-Nem..izé nem kaptam ki..
-Lehet csak összekeverte egy másik osztály dolgozatával.-mondta.
De nem igazán nyugodtam meg.
-Hanyas lett?-kérdeztem Bencétől.
-Hármas alá. Nem tudom mit hisztizik a tanár nem is olyan rossz.
Ezen nem tudtam nem nevetni. Aztán kinyílt az ajtó és mindenki abbahagyta a beszélgetést. Az igazgató lépett be.
Megkérdezte, hogy mi igaz abból amit a tanár mondott neki az előbb. Sajnos minden igaz volt, bár kicsit fényesítve volt mivel azt nem mondta el, hogy mit mondott rólunk. Az osztály egyik legszókimondóbb csaja Mira szólalt meg.
-Igaz amit mondott a tanár úr, de azt a részletet kihagyta, hogy....
És amikor ezt megtudta az igazgató már indult volna kifelé.
-Igazgató úr!-szólalt meg Bence.
-Igen?
-Bella nem kapta ki a dolgozatát, esetleg megtudná kérdezni a tanár urat, hogy hanyas lett?
-Melyikőtök az a Bella?
-Én.-emeltem fel a kezem, kezdtem egyre jobban félni.
-Gyere velem Bella.-mondta kedves hangon.
Felálltam és kimentem vele. Ahogy haladtunk a tanári felé egy kérdés lebegett a fejemben, mi lesz most a matek tanárunkkal?
-Elnézést, most akkor mi lesz a tanárúrral??
-Valószínüleg kaptok egy új tanárt..-mondta kedvesen.
Bementünk a tanáriba, és azt mondta, hogy várjam meg az ajtó előtt. Ja aha csak annyi volt a gond, hogy mindent kihallottam és körülbelül 20 percen keresztül álltam az ajtó előtt.
Amikor kijött rajta az igazgató, a kezembe nyomta a dolgozatom és azt mondta: Gratulálok, de most menj vissza a terembe és ha lehet az óra hátralévő idejében maradjatok csendben. És már el is tűnt az ajtó mögött. Vissza indultam a terembe, és amikor beléptem az ajtón, mindenki faggatni kezdett. Elmondtam mindent ami történt, és láttam, hogy mind kíváncsiak a történtekre, egyedül Martin ült fa arccal, és úgy tett mintha nem figyelné azt amit mondok. A többi óra hamar elment, szünetekben meg azt találgattuk, hogy ki lesz az új matek tanár.
Amikor "hazaértem" a koliba, mindent elmeséltem Stellnek ő meg végig nevetett. Majd megírtuk a házikat, Tv-t néztünk egy kicsit és be is aludtunk.

2 megjegyzés:

  1. nagyon jó részeket írsz Fruzs:DDD

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Jaj köszi:) mondjuk én nem vagyok túlságosan megelégedve velük:(
      De mivel feldobtad a napom hozok egy új részt:D

      Törlés