2013. október 13., vasárnap

2.rész

Este, amikor visszamentem a szobámba a szoba társam sehol sem volt, gondolom bulizni ment bár nem igazán izgat a dolog. Így hát hamar bealudtam.
*Reggel* (Az első napom az új suliban)
Mikor kinyomtam a telefonom ébresztőjét ( ami amúgy a Little mix DNA) rávettem magam, hogy kikászálódjak az ágyból. Mikor ez sikerült észre vettem a szoba társamat az ágyán feküdni. Jól kiüthette magát, de ez az ő dolga ha neki ez így jó..
Ezek a bölcs gondolatok jártak a fejemben, miközben felöltöztem, fogat mostam majd a hajamat igazítottam.
Készen is álltam az indulásra úgyhogy még egy pillantást vetettem az alvó lányra majd elindultam. Persze az út nem volt hosszú, mivel a koli az iskolával egy kisebb udvarral volt összekötve. Mikor besétáltam az ajtón görcsbe rándult a gyomrom. Mindenhol hatalmas folyosók, kígyózó lépcsők és rengeteg diák. Egy idősebb néni állt a portán, odamentem majd útba igazítást kértem. Elindultam felfele a lépcsőn majd balra, és egy hatalmas folyosóra értem. Magamban egyfolytában azt motyogtam hogy 24/B, 24/B...
Páran szerintem hülyének is néztek e miatt de nem baj.
Végre megtaláltam a termet, az ajtó előtt vettem egy nagy levegőt majd bementem. Páran már voltak a terembe így hangosan köszöntem. Páran visszamotyogtak egy sziát de semmi különös. Leültem az utolsó előtti padba majd gondoltam zenét hallgatok amíg nem kezdődik el az óra.
Lassan szállingóztak be az osztály társaim a terembe. Mikor becsengettek összesen 2 hely maradt. Kicsit csalódott voltam, mivel pont az előttem és a mellettem lévő pad volt üres. Kinyílt az ajtó és az osztályfőnök lépett be. Kis csendet kért majd elmondta, hogy fog zajlani a mai nap. Először meghallgatjuk a sulirádión az igazgató beszédét majd bemutatkozik felolvassa a névsort. Utána pedig ismerkedni fogunk egymással, mindenkinek mesélnie kell majd magáról pár sort. A negyedik órában adminisztrációt kell csinálni, majd lemenni az előre megrendelt tankönyvekért és ruhákért (egyen ünneplő és torna cucc) . Ezután pedig haza lehet menni.-mondta, majd kérte, hogy legyünk csendben a beszéd alatt. Amikor az igazgató elmondta az utolsó mondatát ami ez volt: Kedves diákok ezennel a 2014-2015-ös tanévet megnyitom.- mindenki tapsolt és füttyögött persze ez azért volt, mert örültek, hogy befejezte az diri a beszédet.
Az ofő elkezdte a bemutatkozást:
Sziasztok gyerekek Kolos István vagyok és én boldogítalak titeket 4 éven keresztül mint osztályfőnökötök. (erre az egész osztály felnevetett)
Természetesen ezt viccnek szántam, ha az elvárásnak megfelelően teljesítettek akkor semmi problémánk nem lesz. Én mindig nevetek diákjaim poénjain persze csak ha jókor jó helyen sütik el. Nem vagyok szigorú, de elvárom a tiszteletet. Szerintem rendben is vagyunk srácok jöhet a névsor.-mondta
Elkezdte sorolni a neveket..
-Mosolygós Bella (mindenki nevetni kezdett, hahó nem az oviba vagyunk..)
-Jelen..-mondtam halkan.
Az ofő csak rám mosolygott, majd folytatta.
-Herceg Bence.-véletlenül kihagytam Bence itt vagy?-kérdezte.
Senki sem válaszolt, na akkor mehetünk tovább.
Felsorolt még pár nevet, majd így szólt: az utolsó pedig Zalai Martin.
Martin itt vagy??-kérdezte majd mivel senki nem válaszolt beírta őt is hiányzónak Bence mellé.
Mikor ez megvolt a tanár egyenként megkért minket, hogy mondjunk magunkról pár dolgot. Nagyon figyeltem arra amit a mondanak. Egész sokat megtudtam a többiekről, de mikor én jöttem leblokkoltam. Mindenki csak engem nézett, éreztem hogy égni kezd az arcom. Nem tudtam mit is mondhatnék.. Legnagyobb szerencsémre kinyílt az ajtó és két srác lépett be rajta.
-Elnézés tanárbá!-mondták szinte egyszerre.
-Mi az srácok első nap nem bírtatok 8-nál korábban felkelni??-kérdezte tőlük az ofő.
A két srác csak röhögött majd elindultak felém. Kicsit megijedtem majd rájöttem, hogy csak le akarnak ülni. Ahogy leültek leesett, hogy ők is azokkal a srácokkal voltak akik lestrébereztek. Hmm jó kezdés. Nagy szerencsémre kicsengettek, megszólalt a tanár, hogy majd folytatjuk a következő órán.

3 megjegyzés:

  1. juj, nekem nagyon tetszik, tök őszintén :)

    remélem hamar hozod a következő részt!!! <3

    VálaszTörlés
  2. Fruzsi ez eszméletlen jó !! Aligvárom komolyan nagyon jó!!: DDDDD

    VálaszTörlés
  3. Ma nemtudok új részt hozni mert szalagavatóra megyek, de akarjátok holnap hozok duplát;)

    VálaszTörlés