2013. november 15., péntek

11.rész

Amikor megkajáltunk Bence szólt, hogy neki rohannia kell edzésre így nem tud hazakísérni.
-Rendbe, jó edzést.-mondtuk Martinnal, majd elköszöntünk Bencétől.
Elindultunk a koli felé, végig fogta a kezem és beszélgettünk. Amikor az ajtómhoz értünk óvatosan szembe fordultam vele.
Majd hosszas csókolózásba kezdtünk, amibe még a térdem is beleremegett annyira jó volt. És hírtelen....kinyílt az ajtó aminek neki voltunk dőlve, így beestünk a szobába. Elkezdtem nevetni, majd Martin is így tett, aztán meghallottunk egy hangot felettünk.
-Hát ti?-kérdezte Stel.
-Csak haza kísért Martin.-nevettem még mindig a földön. -Hahó Martin összenyomsz!!-jeleztem, hogy kipasszírozta belőlem az összes levegőt.
-Ja bocsi.-állt fel, majd a kezét felém nyújtotta, és segített felállni.
-Szóval akkor ti most??-kérdezte Stella.
-Aha.-válaszolt Martin.
-Az jó.
-Stell te hova készültél??
-Á csak egy buliba, de inkább.maradok, mert kíváncsi vagyok a sztorira.
-Okés mondtam.-Jaj el is felejtettem Stell ő Martin, Martin ő itt Stella a szoba társam.
-Örülök.-mondta Martin, majd felém biccentett, hogy menni készül.
-Nyugi skacok nem vagyok szégyellős nyugodtan lekaphatod előttem is.-mondta Stel.
-Okés.-mondta Martin és a számra tapasztotta ajkait.
-Jézus azért ne faljátok fel egymást.-tartotta Stella a kezét a szeme elé.
Én meg belenevettem a csókunkba, majd elváltunk és adott még egy szájra puszit, majd köszönt és elment. Ahogy bezárult az ajtó, Stell kérdésekkel kezdett bombázni. Elmeséltem mindent neki, de tényleg a legkisebb részletet is. Majd megszólalt.
-Ez az mehetünk dupla randira!!!
-Aha.-helyeseltem.
Egy kicsit még trécseltünk, majd megtanultunk és lefeküdtünk. Tényleg Stell mikor akart tanulni, ha buliba ment volna?? Na mindegy..
-Jóét Stell.
-Jóét Bell.
Bzz bzz *sms* Martin:
-Jóéjt kicsim!!<3
-Neked is jóét! Szeretlek<3 (én)
-Én is! (Martin)
Bzz bzz (ezt nem hiszem el..) *sms*
-Jóét csajszi. Holnap látlak! (Bence)
-Neked is jóét! Persze! :-* (én)
- :-*! (Bence)
Végre sikerült elaludnom...

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése