2013. november 8., péntek

10.rész

Mikor kicsengettek tőriről, oda jött hozzám Martin és felült a padomra. Bence akkorát nézett azt hittem leesik az álla.
-Hát ti?-kérdezte felhúzott szemöldökkel Bence.
 -Az előbb még öltétek egymást, miről maradtam le?
Felém fordult Martin és lekapott. Majd kiugrott a szemem.
-Aha így már értem.-röhögött. -Akkor ti most jártok?
-Aha.-adta meg a választ Martin.
-Na úgy látom van mit mesélnetek.-röhögött Bence.
Elmeséltük, hogy mi történt a szünetben, és mikor a végére értünk Bence úgy vigyorgott mint a tejbe tök.
-Áh hogy ti mennyire imádtok engem.-mondta és megölelt minket.
-Fú valakinek mekkora az egója.-mondtam.
-Jól van na..-nyafogott Bence.
-Így szeretünk Bence.-röhögött Martin.


 *****

 Amikor mentünk ki a suliból, az órák után Martin a kezemet fogta.
-Na skacok, nem megyünk mekibe?-kérdezte Bence.
-De már éhen halok!-mondtam.
-Hogy lehetsz éhes? Ma megettél 3 magvas bagettet!-mondta Martin.
-Te számoltad? Amúgy volt az 4 is. És nem tudom csak úgy.-nevettem.
-Igen próbáltam számolni. Jézus ki fogsz enni a vagyonomból..-röhögött.
-Nem is..-biggyesztettem le az ajkam.
-Jól van össze ne vesszetek már!- mondta Bence.
-Nem fogunk!-mondta Martin, majd magához ölelt.
Lehet, hogy kicsit nyálasak voltunk, de úgy éreztem szerelmes vagyok!


 *****

 Amikor bementünk a mekibe, Martin megkérdezte mit kérek. A válasz természetesen sajtburger menü volt. Amíg a fiúk megvették a kaját, én kaptam a feladatot, hogy helyet találjak. Kipéciztem egy egész jó helyet az ablak mellett. Gyorsan rástartoltam, mert láttam, hogy egy másik csaj is kinézte magának. Persze, hogy én voltam a gyorsabb de a cica baba az ölembe huppant.
-Kiszállhatsz az ölemből!-mordultam rá.
-Hamarabb kinéztem a helyet úgy hogy tűnés!-mondta.
-Biztos, hogy nem!-mondtam, azzal kilöktem az ölemből és seggre esett.
Felállt majd vesztesen elkullogott. Mikor Bencéék odajöttek hozzám hatalmas vigyor volt a képemen.
-Mitől lett ilyen jó kedved?-kérdezte Martin.
-Most nyertem meg ezt a helyet!.vigyorogtam továbbra is.
-Juj mit csináltál már? tudod mit inkább nem akarom tudni, hogy szerezted meg a helyet.-röhögött.
 -Okés.-vigyorogtam, majd enni kezdtünk.

2 megjegyzés:

  1. úristeeeeeeeen, ha abba mered hagyni a blogolást, én ismeretlenbe fölakasztalak!!!!!!!! :))))
    ne hagyd abba, kéééééérleeeeek!!!!!!!!! aaaaaaaaaaaannyira jó és engem nagyon érdekel, leköt, kikapcsol, egyszerűen nem tudom "letenni"!!! kééééérlek, pleaseeeeeeeeeeeeeeeee :(((

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. :O Hát okés:) Nem hagyom abba! És köszönöm, hogy olvasod:)

      Törlés